پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
امضاء تفاهم نامه و سرمایه‌گذاری پنج میلیاردی در پارک علم و فناوری خراسان

در حاشیه برگزاری رویداد فولاد ونچرز رقم خورد:

امضاء تفاهم نامه و سرمایه‌گذاری پنج میلیاردی در پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/04/28

در حاشیه برگزاری نخستین رویداد سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه فولاد مبارکه (فولاد ونچرز) در پارک علم و فناوری خراسان، تفاهم نامه همکاری بین شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری نوآوری فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری خراسان رضوی به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در حاشیه برگزاری نخستین رویداد سرمایه‌گذاری خطرپذیر گروه فولاد مبارکه (فولاد ونچرز) در پارک علم و فناوری خراسان، تفاهم نامه همکاری بین شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری نوآوری فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری خراسان رضوی به امضاء رسید.

این تفاهم نامه در راستای کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه گذاری و  ورود کارآفرینان و  واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی بین شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری خراسان رضوی به امضاء رسید.

یحیی پالیزدار در مراسم امضاء این تفاهم‌نامه با تاکید بر اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌ها گفت: در گام اول رقمی بالغ بر پنج میلیارد تومان برای طرح‌های دانش‌بنیان و فناور و محصولات شرکت‌ها اختصاص می‌دهیم وامیدواریم به زودی بیشتر شود.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.